Termékkeresés:

FELELŐSSÉGVÁLLALÁS

The Fjällräven Way

„Célunk a mai és jövőbeni nemzedékek egészségének javítása a természetjárás segítségével.” Aiko Bode, a Fjällräven környezetvédelmi felelőse elmondja, hogyan kezeljük a fenntarthatóság kérdését az egész vállalaton belül.

A Fjällräven praktikus, időtálló és tartós outdoor felszereléseket gyárt, miközben ügyel arra, hogy a lehető legkevesebbet ártson a környezetnek. De nem csak a termékeinkért érezzük magunkat felelősnek. 2013-ban bevezettük a Fjällräven alapelveket, amely segít eligazodnunk a környezetvédelem kérdéseiben, ezért választottuk az iránytűt szimbólumként. A tájékozódás általános eszközének négy fő égtája négy tevékenységi körünket szimbolizálja.

A Fjällräven alapelvek szerint az „N” (North, Észak) a Természetet és a környezetet jelzi, az „E” (East, Kelet) a Gazdasági és üzleti folyamatokat, az „S” (South, Dél) a Társadalmi felelősségvállalást, míg a „W” (West, Nyugat) a Jólétet jelenti

Karácsony előtti szállításhoz a rendelés határideje: 2015-12-17T15:00 Meghosszabbított Karácsonyi Áru Visszaküldés 2016. január 15-ig, a 2015. november 20. és december 31. közötti rendelésekre