Termékkeresés:

Gyakran ismétlődő kérdések

Hogyan kereshetek rá egy-egy termékre?

Az ön kényelme kedvéért sokféle opciót építettünk a rendszerbe, melyekkel szűrni tudja a termékek közötti keresgélést. A felső navigációs ponton végigböngészheti az összes kategóriát, majd terméktípusonként pontosítani tudja, hogy mi az, amit keres. Lehet a keresést tevékenységek és/vagy szín szerint szűrni. 

Ha pontosan tudja, mire van szüksége, kereső szolgáltatásunkat igénybe véve írja be, és a kereső felhoz mindent, ami kapcsolatban állhat a keresésével. 

Ha sikerül megtalálni, amit keres, egyszerűen kattintson az „Add to cart/A bevásárló kocsiba” opcióra, és folytassa a bevásárlást, vagy a képernyő utasításai szerint írja be a fizetés és szállítás részleteit.

Szükséges felhasználói fiókot nyitnom?

Nem szükséges a  Fjällrävennél felhasználói fiókot nyitnia.

Ám ha megteszi, későbbi vásárlásai során nem kell majd minden egyes alkalommal megadni a kért adatokat és részleteket. Továbbá át tudja tekinteni korábbi rendeléseinek történetét, és nyomon követheti folyamatban lévő megrendeléseinek a státuszát.

Van mérettáblázatuk?

Igen, hiszen eszünk ágában sincs olyan cikkel elküldeni, ami nem illik önre.

Ellenőrizze a mérettáblázatot itt és a termék oldalán a meglévő méret-kínálatot – és megkap minden olyan információt, ami ahhoz szükséges, hogy a vásárolt termék megfeleljen a testméreteinek és jól is nézzen ki.

Megtudhatok többet is a termékekről?

Minden egyes termékünkről megpróbálunk annyi hasznos információt adni, amennyit lehet – ezzel is a vásárlást és az önnek leginkább megfelelő döntést kívánjuk megkönnyíteni.

Minden termék oldala tartalmazza a méreteket, egy rövid és a hosszú termékleírást, az anyag ismertetését, képeket és egy filmet a termékről vagy a termékhez kapcsolódó filmeket, melyek kiemelnek bizonyos részleteket, pl. az anyagra vonatkozóan. Ha további kérdése van, ne habozzon a Vevőszolgálathoz fordulni, ahol kollégáink minden elkövetnek kérése mielőbbi érdemi megválaszolása érdekében.

Feladtam egy rendelést. Vissza tudom vonni, vagy meg tudom változtatni?

Ha egyszer a rendszer visszaigazolja a rendelést, jelenleg nem áll módunkban megváltoztatni azt a kiszállítás előtt.

A törlésre van mód, de gyorsan kell cselekedni. Hívja azonnal a Vevőszolgálatot, és ők mindent elkövetnek kérése teljesítése érdekében.

Azt azonban nem ígérjük, hogy képesek is lesznek törölni a szállítást, ha már megerősítő e-mailt kapott azzal a jelzéssel, hogy a rendelés kiszállítása már megtörtént.

A rendelés visszavonásáról továbbiakat tud meg Visszavételi szabályzat-unkból. Ha megtörténik a kézbesítés, még azt teheti, hogy visszaküldi a rendelt cikket.

Hogyan tudom megváltoztatni a címemet?

Ha elkészül a felhasználói fiókja, adatait ezen a ponton tudja megváltoztatni: My Account (Saját fiókom). Válassza a Change Address” (Cím megváltoztatása) opciót.

Láttam egy reklámban valamit, de a honlapon nem találom

Írja be a kereső négyzetbe a cikk nevét, vagy a honlap felső részén válasszon egy termék-kategóriát, ami majd elvezeti a keresett termékhez.

Ha nem találja, vagy ha nem biztos, hogy ez az, amit keres, forduljon a Vevőszolgálathoz, és adjon meg nekik annyi részletet, amire csak emlékszik, és megpróbáljuk kinyomozni, miről is van szó.

Nem kapom a Hírleveleket

Ha nem kapja meg rendszeresen kiküldött Hírlevelünket, izgalmas értesülésekről maradhat le. A leggyakoribb oka ennek az, hogy a levelező programja a küldeményeinket levélszemétnek minősíti, és a SPAM mappába irányítja. Ezt úgy lehet megszüntetni, hogy a newsletter@fjallraven.com címet hozzáadja a címjegyzékéhez, és akkor minden e-mailünk simán megérkezik. Ha eszerint jár el, és mégsem érkeznek a Hírlevelek, ellenőrizze, hogy amikor hozzánk bejelentkezett, jó e-mail címet adott-e meg. Jelentkezzen be a My Account ponton, vagy forduljon a Vevőszolgálathoz, és ők mindent el fognak követni a probléma megoldása érdekében.

Általános problémám, hogy nem tudom elérni a honlapjukat, vagy nem tudok vásárolni róla

Ha a problémái általánosak, azt javasoljuk, ellenőrizze, hogy az operációs rendszere letöltötte-e a legújabb frissítéseket és kiegészítéseket.

Ha még ezután is gondot jelent a honlapunk használata, nyugodtan forduljon az Vevőszolgálathoz, mert mindig örömmel segítünk.

Azzal segít nekünk megérteni a problémát a maga teljességében, ha minél több részletet megad:

• Az ön által használt operációs rendszert (pl. Windows XP, Mac OS 10.0),
• Az internet böngésző típusát (Internet Explorer 7, Google Chrome),
• Mi az az URL, amelyen megpróbál elérni minket? (pl. http://www.google.com),
• Mikor jelentkezett a probléma, és
• Másolja ki és illessze be a nekünk küldött e-mailbe a képernyőjén megjelenő hibaüzenetet.

Nem tudom megnézni a videókat

Ha nem tudja megnézni a videóinkat, ellenőrizze, hogy a számítógépen meg van-e az Adobe Flash Player 9 program, vagy annak még újabb változata. Ha nincs, csak kattintson ide (http://get.adobe.com/flashplayer) és kövesse a telepítési utasításokat. Ha még a 9. vagy annál magasabb verziószámú program-változattal sem tud videózni, forduljon az Vevőszolgálathoz!

A bevásárlókocsival vannak problémáim

Ha bizonyos cikkek eltűnnek a bevásárlókosarából, ez azért történhet, mert a böngészője vissza gombját nyomta meg és nem a Continue shopping in...(Vásárlás folytatása a ...-ban) linkeket választotta ki a bevásárlókocsi lapján.

Ha még ezután is problémái vannak, próbálkozzon meg a cookie-k törlésével a számítógépéről. Ehhez rendszerint az Eszközök fület kell a böngésző menüjében kiválasztani, és itt törölhetők a böngészési adatok. 

Nem tudok bejelentkezni a fiókomba

Ha vásárolni kíván nálunk, vagy be akar lépni a felhasználói fiókjába, jelentkezzen be. Ha nem emlékszik a jelszavára, írja be e-mail címét a „Forgotten Your Password/Elfelejtette a jelszót” rovatba a bejelentkező oldalon, mi pedig küldünk majd egy emlékeztetőt, ami a jelszavát is tartalmazni fogja.

Bármikor megváltoztathatja a jelszót, a fő e-mail címet, és minden egyéb adatot, csak be kell jelentkeznie a My Account pontnál.

Ha még ez után is problémái vannak a belépéssel, vagy ha más kérdése van, forduljon a Vevőszolgálathoz!

Elutasította a befizetésemet a rendszer

Fizetés elutasítása sok ok miatt bekövetkezhet. Ellenőrizze Fjällräven felhasználói fiókjának az adatait, különösen a kártyaadatokat, mint a kártya típusa, érvényessége, a hozzá tartozó név és számlázási cím – hogy ti. az itt megadott adatok megegyeznek-e a kártyához kapcsolódóan rögzített adatokkal.

Ha a probléma tartósnak bizonyul, írja be egy másik kártyájának az adatait.

Vegye fel a kapcsolatot a Vevőszolgálat-tal, ha a probléma még ez után is fennáll. Ott megpróbálnak további ötleteket adni.

Egy olyan cikket láttam, ami mintha már nem volna készleten

A vevők szemében leginkább vonzó termékek igen hamar kifogyhatnak a készletből, ezért legyen résen, mielőtt eltűnnek. Ugyanakkor termékeink közül több is divatálló, ezért ezeknek a készleteit gyakrabban feltöltjük. Tartsa a szemét az internetes áruházon, vagy keresse meg a Store Finder/Boltkereső oldalon az önhöz közel eső kiskereskedelmi egységet, és velük lépjen kapcsolatba.

A Fjällräven termékeket vissza lehet adni valamelyik boltban is?

Jelenleg nem tudjuk elfogadni azt a megoldást, hogy az interneten vásárolt termékünket bármelyik „fizikai” kereskedelmi egységben visszavegyék. Olvassa el a Visszavételi szabályzat-ot amiből többet megtudhat erről, vagy hívja fel a Vevőszolgálatot 

Hogyan tisztítsam a Kånken termékemet?

Nem javasoljuk a Kånken termékek mosógépben való mosását, hiszen azzal tönkretehetjük a Vinylon F. anyag vízállóságát. Helyette, kézi mosással, langyos vízzel és puha kefével tisztítsd a Kånkenedet.

Waxolhatom a Kånken termékemet?

Nem javasoljuk, hiszen a Kånken nem G-1000, hanem Vinylon F anyagból készül.

Első használatkor engedheti Kånken termékem a színét?

Előfordul, hogy marad benne festékanyag. Javasoljuk, hogy öblítsd ki langyos vízzel a hátizsákodat használat előtt, hogy ne eressze a színét. Óvatosan használd, ha világos ruhát viselsz.

Karácsony előtti szállításhoz a rendelés határideje: 2015-12-17T15:00 Meghosszabbított Karácsonyi Áru Visszaküldés 2016. január 15-ig, a 2015. november 20. és december 31. közötti rendelésekre