Termékkeresés:

Visszaküldés

Minden, az eredeti csomagolásban visszaküldött és ruhacímkével ellátott, nem használt termék árát visszatérítjük a kézhezvételtől számított 14 napon belül. Visszaküldésre kizárólag a Fjällräven webáruházon keresztül vásárolt termékek esetén van lehetőség.   

A vásárlási szerződéstől az online elállási nyilatkozat segítségével, illetve a megvásárolt termékek - az alábbiakban részletezett módon történő - visszaküldésével állhat el. 
 


 

A visszaküldés megkönnyítéséhez az alábbi lépések betartását javasoljuk:

1. Adja meg a Fjällräven csomaggal együtt átvett visszaküldési nyomtatvány megfelelő mezőjének segítségével a visszaküldés okát. A visszaküldés okának meghatározásához használja a megadott  kódokat
(1-től 8-ig).

2. A bérmentesített szállítócímke igényléséhez lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal e-mailben (customerservice@fjallraven.se) vagy telefonon a
0046 (0) 8 54518688-as számon. 

Az Ügyfélszolgálatunknak a következő adatokat kell megadnia: Név – Megrendelés száma - Cím - Telefonszám

Figyelem: A bérmentesített szállítócímkét 9,90 Eurót kezelési költség ellenében küldjük meg.

3. Miután kapcsolatba lépett Ügyfélszolgálatunkkal, ellátjuk egy bérmentesített szállítócímkével, melyet e-mailben küldünk meg.

4. Gondosan csomagolja be egy dobozba a visszaküldendő terméket és a visszaküldési nyomtatványt. Ehhez tetszése szerint használhatja vagy azt a dobozt, amelyben az áruk érkeztek vagy egy másikat.

5. Címkézze fel a doboz külsejét az Ügyfélszolgálattól kapott szállítócímkével.

6. Várja meg, míg a csomagot átveszi a futárszolgálat, vagy vigye el egy postára, illetve szállítmányozási központba. 



Visszatérítési folyamat

A visszatérítést ugyan annak a fizetési módnak a segítségével végezzük el, amelyet a vásárlás során használt. Például, ha hitelkártyával fizetett, a megtérítendő összeget a hitelkártyájára utaljuk vissza. A visszatérítésre a visszaküldött termék kézhezvételétől számított max. 14 napon belül kerül sor. 

Garancia

 A termékekre 2 év garanciát vállalunk, ami azok átvételének időpontjában kezdődik. Elfogadott panasz esetén visszafizetjük a visszaküldés költségét.

Ha érvényesíteni kívánja garanciális jogát, és bérmentesített szállító címkét kér, forduljon e-mailben (customerservice@fjallraven.se) vagy telefonon (0046 (0) 8 54518688) a Vevőszolgálatunkhoz.

Karácsony előtti szállításhoz a rendelés határideje: 2015-12-17T15:00 Meghosszabbított Karácsonyi Áru Visszaküldés 2016. január 15-ig, a 2015. november 20. és december 31. közötti rendelésekre